Translate

niedziela, 29 marca 2015

Beata Pawlikowska czyli dlaczego jestem pod wrażeniem ....

Beata Pawlikowska. Każdy ją zna. Każdy zna jej książki o podróżach. Wielu pewnie nie docenia jej serii "Blondynka na językach" ale ja uważam, że to genialne książki do nauki języków, jeżeli uczy się danego języka od samych podstaw i od samego początku. 

Niby wszyscy ją znają bo prowadzi swój własny program w radio, bo pisze podróżnicze książki, bo była żoną Wojciecha Cejrowskiego.

Jednak to co mnie najbardziej zaintrygowało to fakt, że oprócz wspomnianych książek podróżniczych, napisała też wiele książek o życiu, o tym jak poradzić sobie z życiowymi problemami i jak być szczęśliwym pomimo tych problemów. Zaimponowała mi. Naprawdę zaimponowała. A sięgnełam po jej książki po oglądnięciu tego odcinka programu "Niepokonani" i jestem pod wrażeniem. 

Jednak można. Można coś w sobie zmienić, można zmienić sposób patrzenia na siebie, na życie, na porażki i na sukcesy. Można być wolnym od tego co nas ogranicza i można to zrobić świadomie ... a co najważniejsze - można nauczyć się lubić siebie ... też popracuję nad sobą ... może się uda ...co ja mówię ...nie może a uda ! :-D

Zachęcam do obejrzenia tego wywiadu. Wystarczy kliknąć na poniższy link. 

Beata Pawlikowska - wywiad

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz